آهنگ را با فایل تکست دانلود کنید!

تا به حال به این فکر افتاده اید که ای کاش آهنگی که دانلود میکنید همراه با متن آهنگ پلی شود؟ در سیستم عامل ویندوز و مکینتاش افزونه های وجود دارند اما اکثراً از آهنگ های ایرانی پشتیبانی نمیکنند ، در اندروید نیز نرم افزارهایی وجود دارد اما معمولا تکست آهنگ را با فاصله ی زمانی زیادی بعد از انتشار قرار میدهند و متن قرار داده شده پُر از غلط است و از واقعیت بسیار دور ! موزتکست به عنوان بزرگترین مرجع تکست آهنگ های ایرانی در راستای دسترسی آسان کاربران گرامی اقدام به عرضه ی متن افزوده شده به فایل MP3 در همه ی ژانر ها دارد ، از این پس (10 آذر 95) با دانلود آهنگ مورد نظر خود از موزتکست میتوانید بلافاصله بعد از پلی شدن آهنگ متن آن را نیز مانند تصاویر زیر در ویندوز ، مکینتاش و اندروید ببینید. توجه داشته باشید این روش تا به حال توسط سایت های همکار اجرا نشده و تنها آهنگ هایی که از موزتکست دانلود میکنید دارای این ویژگی میباشند.

اگر بعد از دانلود آهنگ شاهد قسمت lyric در پلیر گوشی خود نبودید باید از پلیر های جانبی استفاده کنید که با مراجعه به انتهای همین صفحه میتوانید نرم افزار JetAudio Plus و یا نرم افزارهای کم حجمی مانند  Phonograph را از لینک مستقیم دریافت کنید. (به همراه لینک دانلود نسخه ی iOS جهت استفاده در محصولات اپل)

 

jet-screen-cov jet-screen-ly sam-screen-cov sam-screen-ly

 

بعد از دریافت نرم افزار و پلی کردن آهنگ در JetAudio کافیست روی کاور آن کلیک کرده تا متن برای شما نمایان شود، در نزم افزار Phonograph نیز میتوان بعد از پلی کردن آهنگ بر روی آیکون نقل قول موجود در بالای صفحه کلیک کنید.

 

 

دانلود نسخه اندروید نرم افزار Jet Audio از فارسروید (مود شده)

دانلود نسخه ی اندروید Jet Audio از پلی استور

دانلود نسخه ی iOS نرم افزار Jet Audio از آیتونز

حجم نسخه اندروید : 13 تا 17 مگابایت

حجم نسخه آی او اس : 20 تا 30 مگابایت

نسخه ی نرم افزار : آخرین ورژن

 

 

دانلود نسخه اندروید نرم افزار Retro Music از فارسروید (مود شده)

دانلود نسخه ی اندروید Retro Music از پلی استور

حجم نسخه اندروید : 9 تا 11 مگابایت

نسخه ی نرم افزار : آخرین نسخه

 

phonograph 

دانلود نسخه ی اندروید از فارسروید (مود شده)

دانلود نسخه ی اندروید از پلی استور

حجم : 4 الی 6 مگابایت

نسخه ی نرم افزار : آخرین ورژن

در صورت بروز هرگونه مشکل ، انتقاد یا پیشنهاد از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید.

 

Array ( )

عضویت در سایت